Audi A3 (8L) - S3 1.8 Turbo - 154kW

Možnosti výkonových úprav

 sérieúpravarozdíl
 210 HP / 154 kW250 HP / 184 kW+40 HP / +29 kW
 270 Nm340 Nm+70 Nm

 

Základní optimalizovaná úprava odladěná na motorové brzdě a testovaná zátěžovým testem na zjištění vlivu na životnost motoru.

Specifikace úpravy

  • modifikace dat v řídící jednotce
  • diagnostika vozu před a po úpravě
  • měření výkonu před a po úpravě
  • měření emisí před a po úpravě
  • logování a analýza dat
  • případné korekce a přeměření výkonu
  • záloha původního sw řídící jednotky u nás

Čas úpravy 2-4 hodiny

Cena úpravy 9 000 Kč (10 890 Kč vč. DPH)

 sérieúpravarozdíl
 210 HP / 154 kW300 HP / 221 kW+90 HP / +66 kW
 270 Nm420 Nm+150 Nm

 

Úprava určená pro sportovní a závodní účely, při vývoji odladěná na motorové brzdě, testovaná zátěžovým testem na zjištění vlivu na životnost motoru.

Specifikace úpravy

  • modifikace dat v řídící jednotce
  • diagnostika vozu před a po úpravě
  • měření výkonu před a po úpravě
  • logování a analýza dat
  • případné korekce a přeměření výkonu
  • záloha původního sw řídící jednotky u nás

Čas úpravy 1-2 pracovní dny

Cena úpravy 22 200 Kč (26 862 Kč vč. DPH)

 série 
 210 HP / 154 kW 
 270 Nm 

 

Pokud máte instalované větší turbo, vstřikovače nebo jinou zásadní součást motoru, je pro správnou funkci motoru nutné naladit řídící jednotku. Všeobecně se mnozí domnívají, že pokud vyměníte vstřikovače nebo instalujete větší turbo, není ladění nutné a domnívají se, že buď v sériovém nastavení, nebo chipem (který je však určen pro motor v sériovém stavu) je vše hotovo a správná funkce se dostaví. Není to však pravda. V případě větších vstřikovačů, tedy větší dodávka paliva do válce, je nutné nastavení správného počátku vstřiku, aby palivo správně shořelo. V opačném případě vzrůstá teplota výfukových plynů (EGT) a motor se může poškodit. Stejný případ je to s turbodmychadlem, kdy větší množství vzduchu a neodpovídající množství paliva může taktéž způsobit poškození motoru.

Specifikace úpravy

  • modifikace dat v řídící jednotce
  • tato varianta obsahuje vše jako varianta standard
  • ladění probíhá na válcové zkušebně
  • logování a analýza dat
  • po celou dobu monitorujeme důležité provozní veličiny
  • chcete-li ze svého motoru dostat maximum, zvolte tuto variantu

Čas úpravy 1-2 pracovní dny

Cena úpravy 13 000 Kč (15 730 Kč vč. DPH)