Úpravy motocyklů

Příznivci dvou kol se konečně dočkali - již je možné upravovat přímo řídící jednotky motocyklů bez použití přídavných zařízení (piggyback) jako tomu bylo dosud - např. Power Commander.

Jsme výhradní distributor pro ČR a SR sortimentu společností FlashTune a Woolich Racing pro úpravy řídících jednotek motocyklů - kompletní sortiment naleznete v našem e-shopu.

Možnosti nastavení řídící jednotky

- palivové mapy (IAP a TPS)
- předstih
- nastavení sekundárních klapek (STP)
- kalibrace vstřikovačů
- omezovače otáček
- omezovače rychlosti
- omezovače na jednotlivé rychlostní stupně
- nastavení teplot spínání ventilátorů chlazení
- nastavit nebo deaktivovat tlumič řízení
- nastavit výchozí výkonový mód
- vypnutí lambda sondy
- nastavit použití širokopásmové lambda sondy
- aktivace rychlořazení
- nastavení EXUP, AIS, TOS

možné parametry jsou závislé na konkrétním modelu

Momentálně lze upravit řídící jednotky motocyklů značek Aprilia, Benelli, BMW, Ducati, Kawasaki, KTM, Moto Guzzi, Suzuki Triumph, Yamaha a nově Honda. Většina jednotek je upravena bez jejich rozebrání.

Provádíme otevírání výkonu dovozových motocyklů, které mají omezení výkonu kvůli legislativě dané země. Není nutná výměna řídící jednotky.

Proč upravovat motocykl?

Nejen auta se upravují - na moto se nabízí množství výfuků a celých výfukových systémů bez katalyzátoru (Akrapovic, Arrow, Creptus, ..) - po instalaci je nutné naladění řídící jednotky pro nastavení správné směsi paliva. Stejné platí po instalaci K&N nebo BMC filtru sání nebo jiného s větším průchodem.

Úpravy pro závodní účely

Pro závodní účely je možné kromě ladění výkonu odstranit imobilizér, deaktivovat TOS (čidlo pádu stroje), nastavit nebo deaktivovat tlumič řízení a další parametry závislé na konkrétním modelu.

Montáž širokopásmové lambda sondy a data loggeru

I zde platí že nejen v automobilech je možné použití širokopásmové lambda sondy pro monitorování směsi paliva a v kombinaci s data loggerem se stává mocným nástrojem pro perfektní naladění a kontrolu i za provozu.

Používám piggyback jednotku, vyplatí se ji demontovat a přeprogramovat jednotku?

Ano vyplatí. Piggyback jednotka pracuje se signály již zpracovanými řídící jednotkou a lepší je tedy optimalizovat přímo řídící jednotku. Samozřejmě umíme import stávajícího nastavení z Power Commander. Navíc je možné v řídící jednotce nastavit více parametrů než umožňuje přídavná jednotka. Motor má oproti použití piggyback jednotky lepší chod a závodní týmy také nepoužívají piggyback jednotky ale přímé programování řídící jednotky.

Mám nainstalovaný Power Commander a naladěno, nepřijdu o nastavení?

Nepřijdete, umíme přeprogramovat řídící jednotku se stejným nastavením jaké je u jednotky Power Commander. Samozřejmě je podmínkou vyčtení nastavení z jednotky Power Commander, případně ignition modulu.

Mám nainstalovaný Power Commander, poznám po přehrání rozdíl?

Ano, rozdíl je patrný ihned po rozjezdu (testováno na naší Yamaha R1 2008), motor není pocitově tak ostrý na odezvu plynu, dávkování je příjemnější a motor jde plynule do otáček bez nežádoucího "trhání" způsobeném právě zpracováním signálu až po řídící jednotce, tedy ne úplně optimálně.

Kolik to stojí?

 Základní úprava na sériové komponenty14.000 Kč vč. DPH
 Individuální ladění na válcové zkušebně24.000 Kč bez DPH

 

Nabízíme také ladění závodních řídících jednotek. Ladění je možné také na okruhu nebo na závodní dráze.

Disponujeme zátěžovou válcovou brzdou pro motocykly pro ladění individuálních konfigurací na míru i měření výkonu motocyklů, pokud chcete vědět jak je na tom Váš mazlík.