Ferrari 599 - GTB 6.0 V12

Možnosti výkonových úprav

 sérieúpravarozdíl
 620 HP / 456 kW645 HP / 474 kW+25 HP / +18 kW
 608 Nm635 Nm+27 Nm
 330 km/h342 km/h+12 km/h

 

Základní optimalizovaná úprava odladěná na motorové brzdě a testovaná zátěžovým testem na zjištění vlivu na životnost motoru.

Specifikace úpravy

  • modifikace dat v řídící jednotce
  • diagnostika vozu před a po úpravě
  • měření výkonu před a po úpravě
  • měření emisí před a po úpravě
  • logování a analýza dat
  • případné korekce a přeměření výkonu
  • záloha původního sw řídící jednotky u nás

Čas úpravy 1-2 pracovní dny

Cena úpravy 96 000 Kč (116 160 Kč vč. DPH)

 sérieúpravarozdíl
 620 HP / 456 kW650 HP / 478 kW+30 HP / +22 kW
 608 Nm640 Nm+32 Nm
 330 km/h342 km/h+12 km/h

 

Úprava určená pro sportovní a závodní účely, při vývoji odladěná na motorové brzdě, testovaná zátěžovým testem na zjištění vlivu na životnost motoru.

Specifikace úpravy

  • modifikace dat v řídící jednotce
  • diagnostika vozu před a po úpravě
  • měření výkonu před a po úpravě
  • logování a analýza dat
  • případné korekce a přeměření výkonu
  • záloha původního sw řídící jednotky u nás

Čas úpravy

Cena úpravy  na dotaz

 série 
 620 HP / 456 kW 
 608 Nm 
 330 km/h 

 

Pokud máte instalované větší turbo, vstřikovače nebo jinou zásadní součást motoru, je pro správnou funkci motoru nutné naladit řídící jednotku. Všeobecně se mnozí domnívají, že pokud vyměníte vstřikovače nebo instalujete větší turbo, není ladění nutné a domnívají se, že buď v sériovém nastavení, nebo chipem (který je však určen pro motor v sériovém stavu) je vše hotovo a správná funkce se dostaví. Není to však pravda. V případě větších vstřikovačů, tedy větší dodávka paliva do válce, je nutné nastavení správného počátku vstřiku, aby palivo správně shořelo. V opačném případě vzrůstá teplota výfukových plynů (EGT) a motor se může poškodit. Stejný případ je to s turbodmychadlem, kdy větší množství vzduchu a neodpovídající množství paliva může taktéž způsobit poškození motoru.

Specifikace úpravy

  • modifikace dat v řídící jednotce
  • tato varianta obsahuje vše jako varianta standard
  • ladění probíhá na válcové zkušebně
  • logování a analýza dat
  • po celou dobu monitorujeme důležité provozní veličiny
  • chcete-li ze svého motoru dostat maximum, zvolte tuto variantu

Čas úpravy 3-4 pracovní dny

Cena úpravy  na dotaz