| | série | úprava | rozdíl |
| | 105 HP / 77 kW | 143 HP / 105 kW | +38 HP / +28 kW |
| | 250 Nm | 330 Nm | +80 Nm |
Úprava určená pro sportovní a závodní účely, při vývoji odladěná na motorové brzdě, testovaná zátěžovým testem na zjištění vlivu na životnost motoru.
Specifikace úpravy
- modifikace dat v řídící jednotce
- diagnostika vozu před a po úpravě
- měření výkonu před a po úpravě
- logování a analýza dat
- případné korekce a přeměření výkonu
- záloha původního sw řídící jednotky u nás
Čas úpravy 2-4 hodiny
Cena úpravy 11 200 Kč (13 552 Kč vč. DPH)
| | série | |
| | 105 HP / 77 kW | |
| | 250 Nm | |
Pokud máte instalované větší turbo, vstřikovače nebo jinou zásadní součást motoru, je pro správnou funkci motoru nutné naladit řídící jednotku. Všeobecně se mnozí domnívají, že pokud vyměníte vstřikovače nebo instalujete větší turbo, není ladění nutné a domnívají se, že buď v sériovém nastavení, nebo chipem (který je však určen pro motor v sériovém stavu) je vše hotovo a správná funkce se dostaví. Není to však pravda. V případě větších vstřikovačů, tedy větší dodávka paliva do válce, je nutné nastavení správného počátku vstřiku, aby palivo správně shořelo. V opačném případě vzrůstá teplota výfukových plynů (EGT) a motor se může poškodit. Stejný případ je to s turbodmychadlem, kdy větší množství vzduchu a neodpovídající množství paliva může taktéž způsobit poškození motoru.
Specifikace úpravy
- modifikace dat v řídící jednotce
- tato varianta obsahuje vše jako varianta standard
- ladění probíhá na válcové zkušebně
- logování a analýza dat
- po celou dobu monitorujeme důležité provozní veličiny
- chcete-li ze svého motoru dostat maximum, zvolte tuto variantu
Čas úpravy 2-4 hodiny
Cena úpravy 13 200 Kč (15 972 Kč vč. DPH)