série | úprava | rozdíl | |
150 HP / 110 kW | 180 HP / 132 kW | +30 HP / +22 kW | |
210 Nm | 280 Nm | +70 Nm |
Základní optimalizovaná úprava odladěná na motorové brzdě a testovaná zátěžovým testem na zjištění vlivu na životnost motoru.
Specifikace úpravy
série | úprava | rozdíl | |
150 HP / 110 kW | 190 HP / 140 kW | +40 HP / +29 kW | |
210 Nm | 290 Nm | +80 Nm |
Úprava určená pro sportovní a závodní účely, při vývoji odladěná na motorové brzdě, testovaná zátěžovým testem na zjištění vlivu na životnost motoru.
Specifikace úpravy
série | ||
150 HP / 110 kW | ||
210 Nm |
Pokud máte instalované větší turbo, vstřikovače nebo jinou zásadní součást motoru, je pro správnou funkci motoru nutné naladit řídící jednotku. Všeobecně se mnozí domnívají, že pokud vyměníte vstřikovače nebo instalujete větší turbo, není ladění nutné a domnívají se, že buď v sériovém nastavení, nebo chipem (který je však určen pro motor v sériovém stavu) je vše hotovo a správná funkce se dostaví. Není to však pravda. V případě větších vstřikovačů, tedy větší dodávka paliva do válce, je nutné nastavení správného počátku vstřiku, aby palivo správně shořelo. V opačném případě vzrůstá teplota výfukových plynů (EGT) a motor se může poškodit. Stejný případ je to s turbodmychadlem, kdy větší množství vzduchu a neodpovídající množství paliva může taktéž způsobit poškození motoru.
Specifikace úpravy