série | úprava | rozdíl | |
211 HP / 155 kW | 252 HP / 185 kW | +41 HP / +30 kW | |
280 Nm | 380 Nm | +100 Nm |
Základní optimalizovaná úprava odladěná na motorové brzdě a testovaná zátěžovým testem na zjištění vlivu na životnost motoru.
Specifikace úpravy
série | úprava | rozdíl | |
211 HP / 155 kW | 265 HP / 195 kW | +54 HP / +40 kW | |
280 Nm | 415 Nm | +135 Nm |
Úprava určená pro sportovní a závodní účely, při vývoji odladěná na motorové brzdě, testovaná zátěžovým testem na zjištění vlivu na životnost motoru.
Specifikace úpravy
série | úprava | rozdíl | |
211 HP / 155 kW | 332 HP / 244 kW | +121 HP / +89 kW | |
280 Nm | 425 Nm | +145 Nm |
Úprava určená pro sportovní a závodní účely, při vývoji odladěná na motorové brzdě, testovaná zátěžovým testem na zjištění vlivu na životnost motoru.
Specifikace úpravy
série | ||
211 HP / 155 kW | ||
280 Nm |
Pokud máte instalované větší turbo, vstřikovače nebo jinou zásadní součást motoru, je pro správnou funkci motoru nutné naladit řídící jednotku. Všeobecně se mnozí domnívají, že pokud vyměníte vstřikovače nebo instalujete větší turbo, není ladění nutné a domnívají se, že buď v sériovém nastavení, nebo chipem (který je však určen pro motor v sériovém stavu) je vše hotovo a správná funkce se dostaví. Není to však pravda. V případě větších vstřikovačů, tedy větší dodávka paliva do válce, je nutné nastavení správného počátku vstřiku, aby palivo správně shořelo. V opačném případě vzrůstá teplota výfukových plynů (EGT) a motor se může poškodit. Stejný případ je to s turbodmychadlem, kdy větší množství vzduchu a neodpovídající množství paliva může taktéž způsobit poškození motoru.
Specifikace úpravy